اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ شنبه 15 بهمن 1385برچسب:, توسط رحیم |

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم در چشمانت خیره

 

شوم...دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم

 

 

 

 

از عشق تو.....از داشتن تو...اشک شوق ریزم
 
وبا تمام وجود قلبم وعشقم را به تو هدیه کنم
 
اری من تورا دوست دارم
 

 
منتظر لحظه ی مقدس که تو را در آغوش بگیرم
 
بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم
 
 
وعاشقانه تو را می ستایم


 

 

 

 

 

 

 

 
 
منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم

 

 

 
سر رو شونه هایت بگذارم....

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.